یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته دوشنبه 17 خرداد 1400/ شماره 297
قیمت های پایه اعلام شد اما فقط با دلار نیمایی, پیشنهاد معاون بازرگانی وزارت صنعت برای بازنگری منبع قیمت پایه, کاهش 63 تومانی دلار نیمایی, دلار صرافی افزایشی شد, قیمت های کاهشی بازار آزاد, شروع معاملات نفت با 71 دلار, رشد 8 هزار واحدی بورس تهران در شروع هفته,

قیمت های پایه اعلام شد اما فقط با دلار نیمایی
به علت تعطیلی شنبه و یکشنبه‌ی این هفته، دفتر توسعه اعلام کرده بود، قیمت های پایه را فقط با ارز نیمایی و بدون توجه به قیمت های جهانی اعلام می کند و امروز همین اتفاق افتاد و قیمت های پایه بدون در نظر گرفتن قیمت های جهانی، منتشر شد. دلار نیمایی امروز نسبت به یکشنبه هفته قبل، 63 تومان یعنی 31 صدم درصد کاهش داشت و همه گروه های کالایی نسبت به قیمت های هفته گذشته، 31 صدم درصد کاهش را تجربه کردند.

پیشنهاد معاون بازرگانی وزارت صنعت برای بازنگری منبع قیمت پایه
قبادی، معاون بازرگانی وزارت صنعت در نامه ای به مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی پیشنهاد کرد نحوه محاسبه قیمت پایه مورد بازنگری قرار گرفته و بازار هدف و مرجع قیمت های جهانی در فرمول قیمت پایه، به میانگین قیمت های منطقه شرق و جنوب آسیا اصلاح شود. متن کامل این نامه مهم را در سایت ویکی پلاست دات آی آر، بخوانید.

کاهش 63 تومانی دلار نیمایی
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 20 هزار و 327 تومان رسید و نسبت به دلار قیمت های پایه یکشنبه گذشته، فقط 63 تومان کاهش یافت. میانگینِ روزانه دلار نیمایی امروز، در کانال 20 هزار و 300 تومان است.

دلار صرافی افزایشی شد
دلار صرافی ملی که در آخرین قیمت هفته گذشته با 91 تومان کاهش، 23 هزار و 338 تومان قیمتگذاری شد امروز را اما صعودی آغاز کرد و در مجموع با 252 تومان افزایش، تا ساعت 15.00، 23 هزار و 590 تومان قیمتگذاری شد. 

قیمت های کاهشی بازار آزاد
این هفته، هر چند قیمت های جهانی، کاهش قابل توجهی داشت اما قیمت های پایه، امروز فقط با دلار نیمایی محاسبه شد. موج نزولی قیمت های جهانی به آرامی در بازار، جریان یافت و قیمت ها در بازار آزاد نیز نسبت به آخرین قیمت های هفته قبل، کاهشی شدند. گروه سنگین فیلم و سنگین تزریقی رکوردار ریزش قیمت های امروز بودند و بین 200 تا 1100 تومان کاهش قیمت داشتند.

شروع معاملات نفت با 71 دلار
قیمت نفت که معاملات هفته گذشته را با 71 دلار و 82 سنت به پایان رسانده بود، معاملات امروز و هفته جدید را نیز با همین قیمت آغاز کرد. قیمت برنت تا ساعت 15:00: 71 دلار و 45 سنت است.

رشد 8 هزار واحدی بورس تهران در شروع هفته
شاخص کل بازار سرمایه که هفته گذشته را با 8 هزار واحد افزایش به پایان برد، امروز و اول هفته را نیز افزایشی آغاز کرد و با 8 هزار و 586 واحد افزایش، به 1 میلیون و 157 هزار صعود کرد. 

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟